9月11號 天晴
 
今日返9點,又遲左,老細返早呀,話左我兩句,之後無事,老細轉左新髮型,比我感覺似柯南入面既灰原哀...嘻,今日好怪,好似自己做左好多錯事咁,好似每個同事都唔鐘意自己,好冷淡,無左當初既感覺,今日我又洗野啦,因為兩個呀姐都無返,又做餅啦,又CUT餅啦,但係我好似得罪左Jacky哥,佢好似嬲左我咁,無正面同我講句一句說話,咁我都係講事實姐,算啦,過左去喇,每個人都有唔同既見解架麻...聽日放假,可以休息一下...期望明天有好既一日,下次再講!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 神走 的頭像
    神走

    呀神的部落格

    神走 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()