8月23號 天晴間中有雨
 
公司終於出左糧比我喇,我請左大家食野,報答佢地咁努力咁幫我追數...嘻嘻,出左糧我買左對鞋仔獎勵自己,雖然都幾貴,但係我覺得值得既,唔知點解我而家超鐘意粉紅色,唔知係咪無女朋友,所以變得乸乸地呢...嘻嘻,希望快d搵到女朋友啦,今晚好累,唔講咁多喇,大家睇下我獎勵自己既鞋仔同我心愛既PSP啦~下次再講~!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 神走 的頭像
    神走

    呀神的部落格

    神走 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()