11月9號 天晴
 
今日起身返工果時,終於感覺到冬天既來臨,正!!又可以著靚衫喇~
 
講返呢兩日,我禽日開始就一個人企卷位,正...不過淋左檔,唉!!唔知係咪三文魚效應,真係旺左好多,我唔會死既,無野係唔得既,我一定可以成功衝出廚房........
 
我訂果兩條褲黎左一條喇,好開心,款色比我想像中無咁好,可能係顏色問題,不過唔緊要,我已經諗到點襯喇,kaka~~期待另一條褲快D送到
 
Punk佬同金明聽日就飛泰國lu,希望佢地呢個大假會玩得開心...祝佢地一路順風......Ps:兩隻死野記得買手信呀...哈哈
 
過埋聽日又一個禮拜,下個禮拜唔夠人,我無假放呀...加油!!大把人都無假放,有人陪一定唔會悶......打不死精神萬歲!!
 
講住咁多先...Sayulala!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 神走 的頭像
    神走

    呀神的部落格

    神走 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()